Met de hulp van een gerichte strategie zette Creatus Group deze uitdaging om in een indrukwekkend succesverhaal. Binnen een tijdsbestek van een half jaar is de merkidentiteit van Studio Beton geëxplodeerd, zowel online als offline.
Strategisch Meesterschap: Een gecombineerde aanpak
De kracht van onze aanpak ligt in het integreren van verschillende marketingtechnieken die complementair aan elkaar werken om maximale impact te realiseren. Voor Studio Beton begon dit allemaal met een uitgebreid marktonderzoek, gekoppeld aan een strategie van meer dan 150 pagina’s waar zowel het DNA van de onderneming beschreven stond alsook een uitdagende roadmap.
Daarna volgde een zeer krachtige Performance Marketing:
De merkzichtbaarheid van Studio Beton werd versterkt door effectieve content marketing op platformen zoals Facebook, Instagram en Pinterest.
Dit werd gevolgd door een reeks aan verschillende advertenties. Met geavanceerde targeting en optimalisatie van advertenties werd de efficiëntie van het marketingbudget gemaximaliseerd, wat resulteerde in een kostenefficiënte leadgeneratie.
Niet enkel online was dit succes te merken. Ook offline werden er verschillende successen behaald. Zo staat de prachtige brochure er, helemaal in lijn ligt met het DNA van Studio Beton.
Tenslotte won Studio Beton op één van de beurzen waar ze jaarlijks aanwezig zijn voor het tweede jaar op rij de award voor beste beursstand.